R.I.P Mj





Bu dünyaya 50 yıl önce zenci bir bebek geldi. Ve 50 yıl sonra aynı dünyayı beyaz bir star olarak terketti.. Arkasında sayısız sevenini gözyaslarına bogarak.. Ve tabi ki geride moonwalk basta olmak üzere essiz dans figürleri ve sarkılar da bıraktı sevenlerine hatıra..

 Ben hiç o sevenlerin arasında bulunmadım bugüne kadar.. Bu, onu sevmiyorum demek degil yani en azından duydugum sevgi, beni aglatacak derecede degildi.. Ama hep olur ya yine o hiç bozulmadı .. Degerler nedense hep ölüm basrolde olunca anlasılıyor .. Sevdigim bir sarkısı bile bulunmamasına ragmen yine basta bu kadar kisiye kendisini sevdirdigi için , ikincisi de büyük bir sanatçı oldugu için üzüldüm dogrusu..

 Aradan bir elli yıl daha geçse dahi, ben yine onun sarkılarının , danslarının hep daimi kalacagına inanıyorum!


R.I.P Michael...


0 Yorum: